Tillbaka till samtiden

Kents beslut att tidigarelägga releasen av nya plattan var alldeles genial. Det enda negativa var väl att min försändelse från cdon inte riktigt hann ikapp i tempot, men idag kom det. Det bruna kuvertet. Jag är en mycket lycklig människa, och du hade rätt Jönne. Columbus verkar väldigt lovande.
I övrigt så har jag klippt mig och färgat håret idag, och jag och min frisör hade ett högst underhållande samtal om erfarenheter kopplat till utbytesresor. Jag måste säga att hennes hemska minnen från korvsoppsfamiljen i Finland fick mig att oroa mig lite inför Düsseldorf, och jag måste erkänna att samma farhågor som drabbade mig när jag skulle till Friedrichshafen (de där om bratwurst och sauerkraut) har börjat cirkulera i huvudet igen.
Nu måste min högst studiemotiverade del lokaliseras för att helt och hållet rikta energin åt morgondagens religionsprov. Det kan bli lättare sagt än gjort. För att citera Elin så vill jag bra mycket hellre bara "leva livet, borde plugga men palla". Ytinlärningen tar död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback