Sunday morning breakup

Det blev som jag hade befarat - jag fick se mig besegrad på Singstar igårkväll/natt. Som den maniska tävlingsmänniskan jag är så tog dessa nederlag väldigt hårt på mitt psyke, men efter att jag utordinerat en något större dos med jävlar anamma lyckades jag långt om länge att slå Evelina på Magnus Ugglas För kung och fosterland. Den segern satt där den skulle.
Just nu har jag alldeles nyss varit flitig nog att sammanställa samtliga sidor inför det kommande religionsprovet, och för tillfället funderar jag starkt på att insupa lite frisk luft i det oktobersoliga höstvädret. Bilddagboken har utlöst ett mer eller mindre konkurrensförhållande mellan Skånes natursköna höstlövsfärgade platser, och även om det inte är någon som öppet har proklamerat att det förhåller sig på detta sätt, så kan man ändå utläsa det mellan raderna. Fast det förstås, med tanke på gårdagens naturbilder kanske jag lämnar min Nikon Coolpix här hemma. Jag vill ju inte riskera att stämplas som en besatt naturfenomensskådare. Kanske blir det en promenad med iPoden som enda sällskap, eventuellt i symbios med Wasa Havre på hemvägen. Jag sätter mitt hopp till Harlösaprimörens otroligt grandiosa utbud, och hoppas av hela mitt hjärta att knäckeransonen inte är alldeles utgallrad. I annat fall är min morgon förstörd imorgonbitti. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback