Stopp som fan

Kvällen var asbra fram till det att vi hamnade i Malmö och den jävla kukvakten bestämde sig för att släppa in alla andra utom mig. Så går det när man är yngst i bekantskapskretsen, och så går det när alla som man umgås med är äldre än sig själv. Det suger jäkligt mycket alltså.
Dessutom så hade jag inte behövt jävla överflödiga kommentarer på bilddagboken och annat skit om att jag "är tråkig". Om du nu tycker det jävla skitanonyma besökare, så ge då fan i att bevaka mina bilder. Om du nu tycker att jag är tråkig, så är väl frågan vem det egentligen är som sitter inne kl 20.20 en lördagkväll och inte har nåt roligare för sig än att klanka ner på andra. Vem är den tråkiga liksom, hallå ja?
För övrigt så ha det kul allihopa och dansa satan på Slagt nu och tänk inte på mig som inte kunde vara med och dela det roliga. Nejdå. Nu ska jag sova och fy fan vad jag har ont i min arm nu. Fan vad det suger att vara yngst bland alla, men de flesta kommer aldrig att förstå det.

Kommentarer
Postat av: Australienresenaren

naw lilla linda.. var tar mina mejl vagen forresten? ;)

2007-10-28 @ 10:59:32
Postat av: Cecilia

Jag vet hur du känner dig och kan därmed skänka lite medlidande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback