Pardeeey

Jag sa ju det och jag håller mina löften. Välkommen gott folk till den ocensurerade alkoholicversionen. Är du känslig så lämna. Tack. HAJ.
Nyss kommen från festen för Linn och Annika, och det var jäkligt trevligt. I bilen hem slog jag och Månsson varandra våra huvuden ihop kan man säga faktiskt, det gjorde lite ont men hon trodde det var min näsa. Det var i själva verket mitt ögonbryn. Lite smärta där alltså.
Jag måste säga att jag är en hejare på Singstar. Det är som gjort för mig. Och jag är som gjord för Singstar. Singstar är mig personifierad. Det var högst filosofiskt inpirerade tankegångar som genomsyrade samtalen mellan mig och Sanna, och jag kunde skryta med att ha stoltserat i Stigges kavaj. Det ni!! Girls, vi kör Ebba von Sydow. LISTAN!!!
Kommer sakna er resenärer jäkligt mycket faktiskt. Sju o halv månad är lång tid. När ni kommer hem är jag nära på student med vit mössa. Och inte svart som det var när vi provade dom, hoppas inte det i alla fall. Det hade varit mardrömmen. Godnatt och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback