Länge leve Ikea

Så var det väl dags att redogöra för dagens IKEA-besök. Jag och min kära moder for runt som galningar bland Billy-bokhyllor, Sultan-madrasser, Bambu-bambupinnar och Gosa Lagom-kuddar. Det är sannerligen något visst med IKEA, och för varje besök blir min längtan att flytta hemifrån ännu starkare och jag kommer på mig själv med att fundera på vilka bestick av Förnuft, Data eller Dragon som skulle göra sig bäst i mitt framtida kök.
När vi långt om länge kommit hem igen hade jag det smått bekymmersamt att montera ihop mina nyinköpta Lingo Medaljong-lådor, men efter ett okänt antal minuter hade jag lyckats överträffa min tekniska sida ordentligt.
Säga vad man vill - men du visste fan i mig vad du gjorde, Ingvar Kamprad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback