Illusionisten

Så var ännu en dag lagd till det förgångna och jag börjar äntligen förstå mig på systemet om hur mycket klockan egentligen är. Inte för att jag har ställt om den till det rätta klockslaget, för skulle jag göra det så försvinner ju lite av utmaningen. Det är faktiskt ganska roligt att ideligen bli lite smått förvirrad och minst lika ofta få allt det man hittils trodde varit sant totalt kullkastat. Allt som oftast kan ju sådana händelser vara synonymt med mitt jag.
Kvällen idag har tillbringats med film med Jönne, och det får sammanfattas som ett bra slut på den här veckan. Kollade på The Illusionist, vilken fick mig att bli smått konfunderad över det oväntade slutet. Dessutom passade jag på att slå ett slag för min omtänksamma och snälla sida genom att agera dryckesleverantör till herr Jönsson. Egentligen är jag en jäkligt hjälpsam medmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback