Halsont och solsken

Alla dagar innanför Bergagymnasiets väggar borde vara som denna. Idag är nämligen dagen då lärarnas kollektiva idrottsdag äger rum, och i och med detta briljanta drag slutade vi redan kl 10.50. Jag kan knappast klaga.
De enda orosmolnen på den för övrigt så blåa himlen är väl således att jag står inför morgondagens dubbelprov i medicin och danska, och att jag dessutom har drabbats av akut och förskräckligt ont i halsen. Sjuk eller inte, idag måste jag helt enkelt nöta in såväl trachea och astmasymtom som kraftedeme och den egentliga betydelsen av for pokker. Inlärningen fortsätter i detta nu.

Kommentarer
Postat av: Linn

hmm... jag har också börjat känna mig krasslig nu brumme.. kan de måhända va du som smittat....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback