Generation Ex

Veni, vidi, vici. Jag kom, jag såg, jag hoppas att jag nailade. Är det något som jag verkligen varit orolig för denna veckan så har det utan tvekan varit det där filosofiprovet. Riktigt mycket. Men när jag väl satt där i skrivsalen tidigare imorse så var det faktiskt inte alls så hemskt som jag hade tänkt mig. Visst, en del av frågorna kändes riktigt jobbiga, men efter att jag lagt pannan i djupa veck och blivit alldeles blek i ansiktet av ren psykisk utmattning så kändes det som om jag lyckades hitta de där svaren inom mig som (åtminstone enligt min uppfattning) kunde tänkas vara trovärdiga. Nu är det i vilket fall som helst grymt skönt att ha gjort.
För att fira helgens ankomst (och inte minst det faktum att avlastningen av den filosofiska bördan har lättat mina axlar betydligt) blev det en tur in till Malmö. Det enda som kan ses som en smula negativt med att vi slutar så pass tidigt på fredagar är ju att min buss inte går hemåt på flera timmar, och detta resulterar allt som oftast i fönstershopping alternativt verklig shopping. Inte heller idag var ett undantag, så när jag väl kom hem var det i sällskap med vardera påse från HM och Make Up Store. Nu börjar helgen och det har aldrig varit mer efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback