En dedikation

På sistone har det hänt att jag känt mig osäker på vad jag egentligen vill. Det har hänt att jag på allvar har ifrågasatt vad som verkligen är värt något och vilka uppoffringar som egentligen är värda att ta. Jag har tänkt både fram och tillbaka om vilken den faktiska innebörden och meningen med det egentligen är, och på sista tiden har jag kommit på mig själv med att vara nära att glömma bort vad det går ut på. Jag har varit nära i mina funderingar på att eventuellt bryta upp, men idag och nu fick jag lite av det perspektiv som jag verkligen behöver. Du fick mig att komma ihåg vad det är i det som jag verkligen brinner för, och bara genom några enkla meningar kunde jag se klarare igen. Du fick mig att bestämma mig för att inte skiljas från det som jag till varje pris vill hålla fast vid, och just det var för tillfället väldigt viktigt för mig. Tack för att du, genom dina ord, fick mig att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback