A little bit delightful

Så har då den fantastiska lovveckan officiellt inletts, och idag har jag passat på att göra det som jag tidigare varken haft tid eller möjlighet att kunna göra. Jag har för första gången på väldigt länge kunnat sova ut ordentligt.
Som om inte denna unika möjlighet vore nog så har jag även berikats med ett till mig adresserat gult paket. Spännande tänkte jag, vad kan tänkas dölja sig i detta paket som är för litet för att kunna vara en exklusiv Monet-tavla och för stort för att kunna vara ett påkostat diamanthalsband? Jag måste erkänna att jag hade förväntat mig något mer dyrbart och betydligt mer unikt än vad paketet i fråga innehöll. Vem i hela friden skickar mig ett gult plastliknade och aningen förvridet rustikljus?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback