Panik, panik, panik!

Jag som trodde att all panik skulle börja avta så småningom - ack så fel jag hade!
Nu har jag nyss pratat med Az, Ida och Andrejic, och det har minst sagt varit hysteriska tösaskrik som hörts i telefonluren. Resfebern börjar sprida sig som ringar på vattnet, och handlar det inte om bagaget så handlar det om biljetterna. Just för tillfället är det det sistnämnda som fått störst spelrum, och efter att Andrejic skrämt slag på Az som i sin tur skrämde slag på mig rådde det stor uppståndelse kring den påstådda electronic ticket.

I vilket fall som helst, det blev en gemytlig fikadejt med Madde och Emelie i Lund tidigare ikväll, och i detta nu är det tänkt att jag ska försöka stirra ner lite genom Idol. Fast ja, för tillfället finns det inte ens något ljud på tvn så det lär ju bli aningen komplicerat att bilda sig en uppfattning om vem som är värd att stanna kvar.

Herre gud, jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån. En sån där som sitter bänkad en fredagkväll på bästa sändningstid på tv4. En sån där Idol-nörd.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tack för tipsen! Å du, både jag och J sitter bänkade framför Idol (fast då bara för att kunna hänga med i diskussionerna i fikarummet på jobbet, såklart!)
;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback