Packningsbestyr

Jag lever verkligen upp till mitt rätta jag. I övermorgon sitter jag på flyget till Düsseldorf och jag har naturligtvis inte börjat packa än. Inte det minsta. Resväskan gapar tom och orörd och samtliga tillhörigheter hänger fortfarande lugnt och tryggt i garderoben. Passet är åtminstone framme.
Det längsta jag hittills kommit i mina packningsbestyr är väl i alla fall att jag tillsammans med Ida har organiserat upp lite planerande via msn. Nog för att vi inte kommit mycket längre än till beslutet om tuggummi i handbagaget och en maxgräns vid tre par skor i resväskan, men ändå. Tre par skor på tre veckor kommer att bli ett svårt val.
I skrivandets stund är Jhuberly i full färd med att försöka övertala mig att hänka till Jägers imorrn, men även om jag fortfarande är ung och dum så är jag inte tillräckligt blåst för att sitta bakfull och jävlig flera tusen meter upp i luften.
Nu är det språngmarsch till tvn som gäller - Labyrint har redan börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback