Harry, min hjälte!

Segaste dagen ever. Vaknade imorse och mådde riktigt jävligt, eller ja, egentligen har jag ju gjort det hela tiden den senaste månaden. Min förkylning verkar inte vilja ge med sig, och det återstod inget annat än att ringa och sjukanmäla sig.
Dagen har tillbringats under täcket tillsammans med Harry Potter. Jisses, vad det där lät fel, men det är skadat vad boken är bra. Jag vet inte vad jag kommer att ta mig till när jag väl läst ut den och tvingas inse att fenomenet Harry för alltid kommer att vara över, antagligen kommer jag att försvinna bort i en ännu djupare depression än vad jag hamnade i då jag läste ut Halvblodsprinsen och höll på att böla sönder efter Dumbledores öde.
Snart är det dags att möta upp de andra nere hos Månsson. En kväll på Harlösas pizzeria (där de faktiskt har en riktigt delikat kycklingsallad) står på schemat, följt av skönsång till Singstar och givet Idol. Det ryktas om att Amanda ska köra Hallelujah, och lever hon upp till förväntningarna kan det bli riktigt bra. Hjälp, nu ramlar jag dit igen. Ner till Idol-nörds-träsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback