Första mötet

Idag träffade jag för första gången någonsin min nästkusin och namne Linda genom ett besök på hennes jobb på Hansa compagniet. Det var helt galet vad kul det var att träffa henne i verkliga livet, och hon verkade vara en urgo och härlig människa! Det blev en hel del skratt där inne i affären, och Linda presenterade mig stolt för sina arbetskolleger. Det roliga var att vi var ungefär lika korta båda två (även om jag dagen till ära hade en lite högre klack), och detta faktum fick oss genast att spekulera i att det antagligen måste ligga i Bromèe-släkten.
Jag är jätteglad att
Sara fick våra vägar att mötas den där dagen på Ica Nöbbelöv i våras, och det är helt fantastiskt och jätteroligt att äntligen fått lära känna Linda. Jag är stolt över dig som jag delar namn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback