What's the story, morningglory?

Typiskt. Underbart. Nu har mitt busskort avmagnitiserats. Snälla nån, kunde det inte ha väntat med det i två veckor till?! Fick känna mig lagom duktig när jag raskt hoppade på 157:an, lika snabbt stoppade ner mitt kort vartefter jag förvånat och bedrövat fick bevittna det hoppa upp och ner i kortautomaten. Som om inte detta vore nog passade busschauffören på att upplysa mig om att "det nog inte funkade". No shit.
Nåväl, det är nog bäst att jag avreagerar min irritation genom lite shopaholicbekännelser i väntan på lektionen. Börjar nämligen inte förrän 9.50, och sen går vi till kl 12. Jag gillar det.
I eftermiddag blir det antagligen en snabb tur inom Lund alternativt Malmö, sedan tillbaks till Eslöv för ett färdigställande av mitt bild- och mediaprojekt. Stockholm imorgon, och jag har inte börjat packa. Kan inte bli någon träning för min del ikväll. Tears som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback