Vidbränd couscous och ett rop på hjälp

Så där ja. Det extremt enerverande tyskabrevet är äntligen färdigställt, tekoppen är fixad och i mitt stilla sinne sprider sig ett förvånansvärt lugn. Och som en av mina kloka bekanta tidigare föreslog ska jag ikväll unna mig en tidig natts sömn. Det kan behövas efter dagens uppsats i psykologi, då hela mitt psyke arbetade på helspänn för att ge ett analyserande mångfald om ångestbegreppet i dagens samhälle. Tro mig, det blev djupt.
Allting hade egentligen varit frid och fröjd om det inte varit för det faktum att torsdagen kommer allt närmare för varje sekund som går. Min tilltagande ångest är ytterst påtaglig, men jag har en vidunderlig känsla av att när matteprovet väl är över kommer allting att ordna sig. Just nu behöver jag verkligen något/någon som pushar på och ger mig de motiverande känslorna som jag verkligen behöver. I need it very badly!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Linda! Du vet att jag tanker pa dig harborta och jag vet att matteprovet kommer ga bra! Och om det inte gor det, so what? man maste fa misslyckas nan gang oc hela ditt liv kommer inte ga under! Tro mig, jag trodde ocksa det ett tag. Men en god natts somn ar inte att forringa, och dessutom kan du ju lyssna pa prayer for the weekend (som jag precis har fatt skickat till mig och darfor lyssnar pa hela tiden) och fa ltie hjalp av Ola! Jag hejar pa dig!

2007-05-09 @ 14:37:41
Postat av: Sara

Jag är alldeles övertygad om att matteprovet gick bra och håller med Sanna till fullo! Du gör alltid ditt bästa och mer kan man inte begära ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback