Krassligt värre

Halsont, illamående och te-abstinens. Således ord som för närvarande kan beskriva mitt hälsotillstånd, och därav den självklara anledningen till att jag fick åka hem redan efter det att geografilektionen var till ända. Kort sagt mår jag för jävligt, och det känns ungefär som om jag har svalt en taggtråd. Fan för aulaskrivningen med engelska B imorgon,  men jag ska väl vara glad att det inte är den muntliga biten. Min nasala och raspiga whiskeyröst är inte mycket att hurra för just nu.
Dagen har i stora drag tillbringats nerbäddad tillsammans med När kärleken kom, vilket har resulterat i X antal sidor romans och harmoni. För att följa upp temat ytterligare har jag även fördrivit några minuter med ett av cyberspace's otaliga tester, denna gång en undersökning huruvida mitt tillstånd som singel är lyckligt eller ej. Infantilt eller inte, men i vilket fall ganska underhållande.

 "You're not anti-relationship, you just doesn't need one to be content. You find plenty of happiness from your life as it is, and if you find someone you love, then that's just icing on an already decadent cake..."
 

Kommentarer
Postat av: Marina

sötnos =)

2007-05-03 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback