6 gånger 5

Då var min andra dag på jobbet avklarad, och jag börjar redan komma in i det typiska Sodexho-tänket. Idag har jag nämligen lärt mig att fylla på mjukglass i maskinen, vilket Linn passade på att föreviga på kort. Där var stor precision.
Förutom detta har jag även servat ett okänt antal danskar, och dessutom lärt mig skillnaden på hindbaer och jordbaer (eller hur det nu var, jag reserverar mig för felstavning). Lägg där till att vi lärt oss sanningen bakom 6 multiplicerat med 5. Det blir inte alltid bara 30.
Nu har jag även fått
fler bilder av Lilja sen i fredags, så det är bara att njuta och minnas tillbaka.
Nästa: duschen, följt av En shopaholics bekännelser. Det gäller att grunda inför skolan imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback