Vinst efter inköpsronden

Riktigt ovärt att sitta hemma en lördagkväll som denna. Förutom mina mästerkocksinsatser med quornwoken befinner jag mig verkligen i händelsernas vakuum.
Men tidigare idag har effektiviteten verkligen varit skyhög. Jag har befunnit mig på inte mindre än tre ställen. Dock inte samtidigt.
Shoppingturen med mamma blev verkligen en succè. Det enda sorgliga var att jag fick vinka av min kamera som åkte iväg till Sony på lagning, men förhoppningsvis ska den snart vara frisk och kry igen. Snart och snart förresten, men åtminstone senast någon gång i mitten av april.
Det blev paketinköp med riktiga fynd som förgyllde min dag, och med alla härliga vårfärger i butikerna kan man inte annat än att bli glad. Fick dessutom ett par nya skor av mamma, vilka mycket glatt och tacksamt togs emot. Våren är här, och jag känner livsglädjen explodera i en gudomlig detonation. Att jag sedan faktiskt övningskörde lite på hemvägen gav mig en balanserad dos av spänning och action, och jag kan lova att jag gav det till omgivningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback