Sista dan som sjutton

Min sista dag som omyndig har snart passerat, och det har minst sagt varit fullt upp hela dagen.
Eller okej, skolan var väl inte allt för mödosamt. Det var däremot efter det som det började trappas upp.
Först till Flyinge för att träna vårt lag, och efter det föräldramöte för samma följe. Kändes riktigt sorgligt att behöva bekänna att det inte kommer bli någon fortsatt tränarroll till hösten eftersom mitt schema kommer att bli ännu mer pressat framöver. Hoppas verkligen att tränarfrågan kommer lösa sig så att laget inte behöver läggas ner.
Efter en eftermiddag/kväll med mycket handboll bar det av hemåt för städning av rummet. Det kan ju vara ganska trevligt att ha det i presentabelt skick, även om det oftast är ganska svårt. Det brukar bli ett temporärt tillstånd.
Ska man summera dagen tycker jag nog att jag har varit väldigt ambitiös och ansvarsfull, och med tanke på att jag från och med imorgon går in i det "vuxna" stadiet får man ju se det som ett gott tecken. Men gud, låt mina Peter Pan-tendenser finnas kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback