Oh, mercy me?

Idag ska jag göra det som egentligen är det enda rätta just nu, genom att ta en day-off från skolan och helt och hållet rikta min energi på den där geografin. Man skulle kunna kalla det för hemmaförlagd utbildning, och det kommer att ge bättre resultat än vad den arbetsplatsförlagda upplagan hade gjort.
Om en stund kommer Marina med bussen, så nu ska jag snabbt kasta mig i duschen för att sedan iordningsställa en energigivande frukost. Helt klart, förberedande frukostmöte inför dagens ansträngningar. Har inte allt om lufttryck, klimattyper, isobarer, Kyotoavtal och växthuseffekten fastnat innan kvällen är jag förlorad. SnällasötararaGud, om du finns så ge mig din välsignelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback