Morgonuppdatering

Det är fredag morgon, solen skiner och jag har verkligen fått en bra start på dagen.
Inte för att dagen har hunnit bli så långvarig för min del än så länge, men har man sovmorgon så har man. Då ska man faktiskt inte gå upp förrän närmare halv 11-snåret.
Har nyss åtnjutit dagsfärska nyheter med morgonens vanliga tidningsläsning, och jublade högt över tidningsnotisen i Magasinet om en yogasatsning på TV4. Så från och med den 16 april ska jag, trots mitt horribla morgonhumör, vara beredd med yogamattan i högsta hugg på tidiga morgonkvisten. Min förhoppning är att detta ska stärka mig både själsligt och rutinmässigt, och kanske till och med leda till en morgonpigg helomvändning. Man kan ju i alla fall hoppas, och det är ju åtminstone värt ett försök.
För att lämna det yoga-relaterade ska jag rusa vidare för uppfräschning och klädvalsångest. Idag blir det nämligen (fönster)shoppande i vårsolen i Malmö. Nog för att min budget inte kommer att tillåta några spektakulära inköp - men titta kan man alltid göra. Och skor står väldigt högt på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback