Let the sunshine in

Det är vår i luften, och det är verkligen alldeles otroligt underbart!
Vinterhalvåret med dess kalla väder förvandlar mig till en ytterst blek upplaga a la Snövit, och min vinterbleka hy är absolut inget som går att uppskatta. Jag hatar det. Så med vårens skinande solstrålar känner jag äntligen glädje och förhoppningar igen, och jag tänker från och med nu ta varje tillfälle i akt att uppdatera brännan.
Dagen till ära har tillbringats i solariet på Hälsostudion, vilket förhoppningsvis har resulterat i nån liten nyans av färg. I vilket fall var det en väldigt gemytlig stund med tonerna från If tomorrow never comes från radion, tills jag efter ett tag somnade ifrån både ljus och musik. Trots ett hutlöst pris är ju faktiskt solarium livet på en pinne, och jag tror starkt på vardagslyx med jämna intervaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback