Långhelg nästa!

Falënderim, hvala, спасибо, teşekkür, mahadsanid och tack! Många är sätten och språken som kan uttrycka min tacksamhet just nu, då det äntligen är långhelg. Studiedag imorgon, vilket antagligen kommer att innebära uppstigning vid middagstid slash välförtjänt sovmorgon. Och jag tackar och tar emot.
Ännu en dag är avklarad av denna terminen, och trots att jag befunnit mig i ett sömndrucket tillstånd större delen av dagen har det faktiskt funnits ljusglimtar. Som till exempel fajten med Ida och filmredigeringen med de utlösande skrattsalvorna. Det är tur att man lever i den tid som man faktiskt gör - jag har ytterst svårt att tänka mig att stämningen var lika uppsluppen i skolbänken på 30-talet.
Torsdag eftermiddag innebar som vanligt kidsens träning i Flyinge, en träning som genomsyrades av västvägrande och händelseförevigande med fotografering.
Och just nu ska jag njuta något alldeles enormt med toknördande av One Tree Hill. Lucas and Nathan, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback