Konspiration med inspiration

Lyckligtvis fick min dag en desto muntrare fortsättning när jag väl kommit bort från Bergas bistra åtaganden, och jag istället åkte in med Madde och Jönne till Lund. Det blev en tur med köbildning på drive-in, en väldigt otymplig myntlåda, diverse komplikationer vid parkeringsautomaten, boxande Irakdemonstranter och en akut Inspirations-förvirring. Dessutom blev jag halvt förälskad i ett par skor. Det är något speciellt med dessa vårkänslor!
Fast när jag skulle ta sista bussen hem kör naturligtvis det aset (även kallad busschauffören) iväg, trots min spektakulära och panikartade språngmarsch efter det förbaskade fortskaffningsmedlet. Fast med tanke på att jag träffade Martina och fick en pratstund med henne så var det helt klart värt det. Och som tur var kunde pappa hämta mig, så helt utom räddning var jag ju faktiskt inte.
Kvällen kommer alltså att vara en lugn sådan, och om ungefär en halvtimme blir det feeling-good film med Masjävlar. Lägg till en varm kopp te och mango, och min kväll är gjord!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Trevlig helg =)

Postat av: Olivia

Mysig helg! :)

2007-03-16 @ 20:43:55
URL: http://oliviasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback