I'm going even blonder

Tisdag morgon. Alternativt förmiddag. I vilket fall som helst är det klippdag idag. Klippning och färgning på Håriskåpet kl. 12.30, vilket automatiskt ledde till sovmorgon och en day-off från skolan. Sovmorgnar är grymt underskattat, så när man väl får chansen är det ju klart att man tar den.
Stämningen är precis som sig bör inför frisörbesök - jag har ännu inte bestämt mig hur jag vill ha det.
Det blir nog som jag brukar vilja ha det, eftersom jag helt kan utesluta de allt för spektakulära förändringarna. Gränsen för det radikala kommer däremot gå vid att jag tänker vika av från den invanda trenden med slingor, och istället satsa på en gedigen blondering. Mycket mer vår än så kan det knappast bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback