Hektiskt värre

Mitt liv rullar på i 110 just nu, och jag riskerar att bli sönderstressad och utbränd redan innan jag ens trädit in i vuxenvärlden. Alla förpliktelser och prestationskrav driver mig sakta men säkert till vansinne, med den följd att hela min dygnsrytm skjuts ut i marginalen. Det är ju i alla fall väl att man berikats med lite stresshantering den senaste tiden, och att man (för det mesta) har tillräckligt med självdisciplin för att genomföra alla måsten.

Började dagen med gemytligt snack och MTV Wake up med Emmi imorse, sen passerade dagen faktiskt ganska snabbt. I alla fall för att vara en onsdag. Fick dessutom väldigt välkommen belöning för allt slit och släng i form av full pott på terrorismprovet - al Qaida, be careful not to go there!
Däremot var jag tvungen att falla offer för skolans bittra åtaganden genom att tvingas slopa träningen idag. Tyskaprovet ska väl gå an, men kommande veckas geografiprov känns väldigt knivigt.


Kommentarer
Postat av: Kerstin Olsson

Jag är mánga ár äldre än du, och förstár dej sá väl. Jag har alltid VILAT, med ángest som följd fórstás, nár det blást som värst.

Försók att hitta det du själv verkligen vill, och skit i resten. Kosta det det kosta vill. Kanske vill du bara vara lat, men älskad ändá. Kram Kerstin

2007-03-07 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback