Handboll och mejeriprodukter

Söndag eftermiddag, dagen som i vanlig ordning brukar försätta den mänskliga individen i djupaste ångest över att hon eller han inte hunnit med allt som denna borde hunnit med under helgens gång. Och därför är det väl dags för även mig att summera veckoslutets händelser.
Det har varit en lugn helg. Ja, åtminstone om man bortser ifrån incidenten med spisen igårkväll.
Och dagen idag har tillbringats på Norrevång med att kolla matchen mellan EIK och Skuru, ett prestigemöte som slutade med gulsvart seger. Sen när jag åkte in om Lund för att åka hem hamnade jag plötsligt mitt uppe i förhandlingar angående egyptiska inköp av mjölk, så först nu inser jag att helgen har varit ganska händelserik i alla fall. Och ikväll blir det kanal 5 för hela slanten, även om jag är ganska besviken på att det inte blir nåt One Tree Hill. Men jag antar att OC och det nya Brothers and Sisters kan kompensera det hela, bakåtsträvande skall för evigt bekämpas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback