Håkan-perfektion

Har lyckats hitta ett ganska bra förhållningssätt genom att dela upp dagen i olika intervaller. Lite plugg, lite underhållning och lite avreagerande pauser. Just nu befinner jag mig nog runt omkring fas två och tre.
Drömmer mig bort i tonerna från unge herr Hellström, och än en gång slås jag av det faktum att man inte rättmätigt kan förklara den magi och sinnesstämning som hans musik och texter har förmågan att försätta en i. Men kärlek har svikit mig allt för många gånger, och jag vill ha dig.

Ska rikta min idérikedom till författandet av kvällens telegram, och i allmänhet förbereda mig inför aftonens melodifestivals kavalkad och de stundande partierna av Pratmakarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta att the ark vann!! Jävla as att jag inte såg det! Och pratmakarna, gissa om jag saknar det!

2007-03-12 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback