Vattenkrig med bubbelflaska

Då var läsårets traditionsenliga skåpstädning utförd med lyckat resultat. Jag måste säga att jag blev lite nostalgisk då jag hittade ett papper från förra årets avslutning, och då jag återigen kunde minnas tillbaka på betygsutdelningen där en smått bakfull upplaga av undertecknad lyckades ragla fram mot katedern vartefter jag lika snabbt råkade slå till läraren som i sin tur tappade ut alla betygsdokument. Ja herregud.
Det är inte utan att jag måste ge mig själv lite cred då jag faktiskt lyckats leva upp till årets mål med att hålla mitt kära skåp i ett mer vårdat tillstånd än tidigare. I ettan såg det nämligen ut som kalabaliken i Bender, så jag är nöjd.
Ja, det märks verkligen att sommarlovet är på intåg. Vid närmare eftertanke har vi faktiskt inte haft några lektioner idag, och därmed har dagen tillägnats vilt vattenkrig och proffshjälp av Bengan.
Snart bär det av för att möta upp pappa för vidare eskort till Burlöv center. Butikspersonalen har nämligen insett att min kamera inte går att reparera, och skall därför ge mig en ny. Kameranördandet lär vara tillbaka inom kort!

Kommentarer
Postat av: Marina

du ska nog få se mer av vattenkrig en vacker dag ;D

2007-06-08 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback