På promenad genom stan

Efter vad som i särklass måste varit den mest onödiga dagen i skolans historia bar det igår av till Burlöv center med pappsen. Efter ett smärre antal komplikationer lyckades dom, å Onoffs vägnar, göra så att jag får hämta ut en helt ny kamera på måndag.
På kvällen blev det middag med Sara, och på Vespas uteservering kunde vi åtnjuta en otroligt trevlig
kväll i den lundensiska soliga kvällen. Det var verkligen sommarkänsla där vi satt och smuttade på den iskalla cidern, spisade italienskt och pratade och skrattade om vart annat. Jag fick en spännande inblick i tisdagens balkväll, och det gjordes upp storslagna planer inför den svenska konsertsommaren. Kort sagt var det en mycket trevlig kväll som snart får göras om!
Även idag är det sommar över vårt avlånga rike (ja jag vet, jag är yrkesskadad sen Stockholm) och jag har tillbringat förmiddagen i solstolen i trädgården. Förhoppningsvis fick jag lite färg innan jag utmattad gav upp och placerade mig i skuggan.

Ikväll blir det 20-års fest hos Carlberg, men först vidare ut i solen. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt najs! Absolut ska det göras om och alla storslagna konsertplaner kanske inte måste gå åt skogen. En biljett bokas om inget annat imorgon:D Per Gessle på Örjans vall. Kan det bli mer sommar!? Nej nu är det sova som gäller. Glad midsommar till imorgon eftersom två långa bildagar ligger framför mig, men sen ska jag sola och bada för alla er bleka här hemma;) Ha det fint så hörs vi när jag kommer hem. Men är ledsen och måste nog medge att jag tyvärr för din del kommer ringa Per precis innan jag ringer till dig. Det är så livet är för tillfället. Helt underbart vännen! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback