Msn-eskapader


Tozz säger: Det är inte Tozz, haha!
Linda - prayer for the weekend säger: Vad spännande! Vem kan det då vara? Är det Linn?
Tozz säger: TÖNT! Hur kunde du gissa det?
Linda - prayer for the weekend säger: Jag är helt enkelt för bra
Tozz säger: Haha, tänk så är det ANNIKA? Eller Tozz låtsaskompis Örjan?!
Linda - prayer for the weekend säger: VA? Är det? HJÄLP!
Tozz säger: Jaa... Örjan dog nästan idag, han låg en timme i salpetersyra!
Linda - prayer for the weekend säger: NO! Men han lever väl?!
Tozz säger: Jaa, men det var på gränsen! Linn räddade honom! Sen klättrade hon upp för en jättehög stege och täppte igen läckan
Linda - prayer for the weekend säger: Men men men, hur hamnade han i salpetersyran?!
Tozz säger: Han körde truck, och ramlade av!
Linda - prayer for the weekend säger: OJ! Alltså, inte för att verka blåst nu. Men vem av er är det jag snackar med? Eller är det båda?
Tozz säger: Det är ÖRJAN!

Ja, kvällens msn-konversation kompenserade verkligen att jag missade tjejernas match - för jag måste säga att det var ytterst underhållande!

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA :D, ja örjan e en rolig prick! som du nog märkt idag e jag ledig =D

2007-06-16 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback