En dag i Lund

Min lediga dag har spenderats med shopping i Lund, vilket visade sig vara väldigt gynnsamt. Faktiskt så tror jag att det är min dag idag. Där var nämligen megarea på MQ, vilket resulterade i en skinnjacka och ett Baglady-armband. När jag sedan kom bort till Apartment möttes jag av ännu mer rea, och jag lämnade affären med ett par Frank Dandy. Som sagt, jag tror det är min dag idag.
För att bättra på dagen ännu mer skall jag snart bänka mig framför tvn för det numera klassiska sommarnöjet. Ja, jag är genomsvensson, och jag är stolt över det. Det är faktiskt sommar på hög nivå att sitta där i tv-soffan och sjunga med i "Stockholm i mitt hjärta", och samtidigt behöva stå ut med mammas icke-musikaliska tongångar.
Och ikväll står The Ark på scenen, och jar är redan i extas. Det är dags för Allsång på Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback