Dagen med helvetestratten

Och så var det måndag igen. Helgen tycktes passera i ultrarapid, och med tanke på den senaste tidens händelser och äventyr har jag inte haft någon som helst tid till övers för att plugga på morgondagens svenskaprov. Därför hade jag helt enkelt inget annat val än att ta en day-off för att fullständigt rikta min energi mot Greve Ugolino, trubadurlyrik och Dante Alighieri. Riktigt, riktigt ovärt.
Däremot kan jag blicka framåt mot en händelserik och nöjsam vecka. Studentskivorna börjar dra igång på allvar och det blir välkommen ledighet på nationaldagen.
Just nu: fortsatt pluggande, följt av kvällens personalmöte och scoopskola på djurparken. Rapport kommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback