Utdrag ur loggboken, del 1

23 juli  - tillbaka från beachhandbollen i Åhus kunde jag idag sätta mig ner med den från biblioteket anlända "Stora vildmarksboken" av Lars Monsen. Det visade sig vara en mycket intressant bok fylld med verklighetsbaserade överlevnadshistorier och användbara råd. Mitt förkylningsinfekterade immunförsvar tillät mig åtminstone att plöja igenom en timmes läsning.
Projektarbetet togs åter upp vid 18-tiden med fortsatt arbete om Friluftsfrämjandet. Idag valde jag att fördjupa mig i deras barnverksamhet, vilket kom att resultera i efterforskning om Skogsmulle. Jag lyckades dessutom få en exklusiv intervju med den meriterade
Linn Svegrup som gav mig så väl spektakulär som sanningsenlig mulleinfo. Det var mycket givande!

Kommentarer
Postat av: Linn

Linda! har du en bok som heter fjällboken av claes grundsten o göran palmgren? I den hittar du ALLT du behöver veta. Den e verkligen skitbra.

2007-07-24 @ 08:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback