Sko mig?!

Alltid denna ständiga beslutsångest. Vid närmare eftertanke har den pågått i flera månader, och jag har till och med tillåtit den att få fritt spelrum. Nu är det dags att slå tillbaks. Jag menar, nu när det fortfarande finns väder.
Jag tänker tygskor, jag tänker något smått och nätt. Jag tänker ljusa färger, alternativt marinblått. Ja. Typ vitt eller marinblått.
Valet står väl just nu mellan Keds och Kawasaki. Kanske. Såg ett stort utbud av
Kawasaki på Pavement i Lund häromdan, men samtidigt suktar jag fortfarande efter mina Keds som jag såg i Stockholm i våras. Dessutom har dom fått ett uppsving genom enormkampanjen med Mischa Barton. Och dessutom är båda märkena snygga.
Jag behöver tips, råd och hjälp. Kommentera - gott folk - och hjälp mig igenom mina bekymmer!

Kommentarer
Postat av: Marina

vita keds !

2007-07-13 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback