Nu kan ni kalla mig The Sundance Kid...

Då var man åter hemma efter dagens shoppingtur, och det har varit en härlig dag med mycket sol och värme. Samtalade med Nisse tidigare idag, och hon gav mig en solig rapport från beachen i Åhus. Åh, vad jag längtar! Det är helt löjligt att det är en hel arbetsdag kvar till jag äntligen kan börja försätta mig i min traditionsenliga packningsångest och tampas med det årliga problemet huruvida man egentligen kan ha med sig för mycket (inklusive hur många par skor som kan vara rimligt, vilka linnen, vilka jeans och andra kläder som ska med i den väldigt stora väskan). En arbetsdag, sen är det dags!
För att återgå till shoppingturen resulterade den i ett par Björn Borg, ett linne från MQ och en sporttop på Stadium.
Dessutom blev jag och Emelie halvt ihjälskrämda av bussdörren som höll på att stängas, så summa summarum blev det en lyckad dag. Projektarbete nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback