Nedräkningen inledd

Och så var det bara en vecka kvar till Åhus. En vecka kvar till det åter igen är dags att känna sanden mellan tårna, höra domarnas visselpipor ljuda över stranden och med full satsning kasta sig i sanden med siktet inställt på mål. Jag har längtat nåt så sjukligt, och nu är det inte långt kvar. Åh, vad jag älskar det!

Ett relativt komiskt och underhållande faktum är att jag, som i egenskap av lagets kontaktperson enligt Åhus numera även kan titulera mig ledare, har unika och åtråvärda VIP-rättigheter till ledarloungen vid centercourten. Utifall att jag skulle vilja ta en kopp kaffe eller annat med mina tränarkolleger, som det så fint hette. Ja, herregud.
I vilket fall - kom och supporta lag Ingen kan vara nere med en ballong (& therefore some are singles) i Åhus lördagen den 21 juli. Med motståndare som Eva-Marie, Kerstin och Bettans Team, New York Yankees 1, KDFF Babes och Näsby IF flickor 40 lovar vi att bjuda upp till en spännande och rafflande kamp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback