Lägesrapport 23.18

Nu är det inte långt kvar, och med tanke på klockan så borde jag faktiskt vara betydligt mer färdig än vad jag faktiskt är. Imorgon bitti bär det av till Åhus i tidiga ottan, och frågan är hur jag ska tackla det där med bagagebiten på bästa möjliga sätt. Om packningen någonsin blir klar, vill säga. Just nu känns det som ett jobbigt kapitel.
Har fått en del uppdaterande rapport från beachen idag, och enligt min källa har det gått lite sisådär för trelleborgarna. Jag antar att det är harlösasupporten som saknas, men imorgon skall denna vara på plats.
Jag har dessutom fått en lägesrapport av Madde från Åhus by night, och vad jag kunde urskilja verkar det gå vilt till där uppe - merparten av det jag hörde bestod av multinationella fraser som "go, go, go away!" och "sorry, men jag måste säga att engelska inte är min starkaste sida".
Packningen tynger för närvarande min 90-säng. Jag borde fortsätta.
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback