Ett tidsfördriv att dö för

Det här kan mycket väl vara den bästa morgonen på länge. Kanske till och med någonsin. Jag befinner mig i världens fetaste lyckorus, och det känns som om tusen miljoner fjärilar flyger runt i magen. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med all denna glädje och eufori, helst av allt skulle jag bara vilja springa ut över åkern och skrika ut min glädje över alla de fyra sädesslagen. Nu har det nämligen hänt. Kent har publicerat sina turnédatum!
Hur länge har man inte gått som på moln enbart över det faktum att vetskapen har varit där? Hur länge har jag inte längtat efter att denna dagen skulle komma?
Det blir nog inte mycket bättre än så här. Dom ska spela på Olympen i Lund, och deras nya platta släpps den 17 oktober. Konsertbiljetterna kommer att släppas den 27 juli kl 9.00, och dom kommer att beställas direkt. Detta måste vara definierad perfektion. Det här är början på en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback