En vanlig dag på jobbet

Suck och pust och stön. Då var man äntligen ledig efter ett par hektiska och arbetsamma dagar. De senaste dagarna på jobbet har bjudit på minst sagt blandade händelser - för vad kan man väl annars säga om en kringvandrande Carl von Linné look-a-like, en oerhört spektakulär och icke alltför trovärdig historia om en död bison i det vita tältet, fellämnade sökare och förvirrande svarta jackor? Dessutom har dagen idag varit mer än sjukligt hektisk. Strålande solsken, svalkande mjukglass, milslång kö och en heldag i poolkiosken. Lägg därefter till min helvetiska träningsvärk. Tur i alla fall att Pernilla kom och hjälpte mig. Och numera kan jag även stolt titulera mig som den som lyckats sälja för mest pengar i poolen denna sommaren, det kändes riktigt härligt att sno rekordet från den tidigare så stolta Tomas. Jag antar att min nära-halk-upplevelse över mangosorbeten är sådant man får räka med om man vill ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur mycket sålde du för egentligen??? haha, mangosorbeten e lurig den :P

2007-07-11 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback