Som fallet från skyarna

Än en gång slogs mina meteorologiska profetior sönder och samman. Uppenbarelser av vårväder blev till en avskräckande sanning av snö och yrväder, och en total kullkastning av min för dagen planerade förändringsfas. Men enligt ett uttalande innebär en kullkastning av en hypotes att man har mer kunskap än tidigare, så allt är ju relativt. Och dessutom har dagen berikats med gemytlig pulkaåkning, så jag är nöjd ändå.
Någon timmes sommarjobbsansökning senare tampas min hjärna för tillfället med några frågeställningar av det mer lättsamma men dock så anmärkningsvärda slaget. Är killen på blogg.se's startsida en äkta Johan Glans look-a-like, eller möjligtvis en okänd tvillingbror? Varför stavas te och kaffe på så många olika sätt, och hur vet man egentligen när man har som roligast?

En vokabulär sönderägning, det är målet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback