Missanpassad ungdom

Jaha, och så var det med mina storslagna planer om att sväva bort i ett virrvarr av litterära skrifter.
I dagens samhälle uppmuntras man att vara en självständig individ, vilket är mycket motsägelsefullt då man inte ens får beställa en bok om man inte är 18. Så fram tills det att jag nått denna högt aktningsvärda ålder om 38 dagar  får jag helt enkelt finna mig i att förlita mig på min mors moderliga assistans för att överhuvudtaget ha möjlighet att bli bildad och kunnig.

Att observera vid ett eventuellt självständigt förverkligande:

1) Förpackningsdatum : vid myndig ålder, och inte en dag tidigare!
2) Specifika krav : förutom åldersgräns bör du se till att ha en humanitär livlina, gärna någon 40+
3) Den gyllene regeln : vad du än trodde, så trodde du fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback