Garderobsbekymmer

Dan före dan före dan före dan före dopparedan. Blev det rätt nu? I vilket fall som helst så börjar det närma sig  - inte för att jag är något slaviskt rättesnöre eller nedräknare, utan mer för att kartlägga de kommande dagarna.
Efter att jag aningen förkrossat insett det faktum att min garderob under en längre tid har varit drabbad av en högst kaotisk oreda (tro mig, när morgonrockar och polotröjor får dela plats med bag-in-box-vin så vet man att det gått för långt) har jag nu bestämt att ägna dagen åt en omfattande utgallring.
Kanske skulle julfaktorn höjas ännu lite mer genom stämningsfull bakgrundsmusik medan jag ger mig i kast med min kära
Aneboda - åtminstone skulle det ju glädja min mamma som antagligen allvarligt börjat befara att hon fått en dotter som är släkt med Grinchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback