Festakuten?

Sagt och gjort - det där med annandag jul verkar ha större potential än vad jag faktiskt hade trott. Nu är jag övertalad, Madde och Marina har genomfört sin övertalningskampanj med önskvärt resultat och det blir utgång för min del med.
Just nu har jag däremot ingen aning om vad jag ska ha på mig, och eftersom dagens mellandagsrea inte resulterade i någonting alls (!) så har jag inte heller några större möjligheter att ha på mig något nytt. Längst in i garderoben har jag dock hittat en möjlig kandidat, men efter krissamtalet med Madde och att jag börjat undra om kreationen kanske visar lite för mycket hud är jag inte lika säker. Jag vill ju inte göra en Elisabeth, dvs ställa till en ordentlig scen genom att tappa hela tubtoppen inne på Gulecs, så antingen får jag se till att hitta nåt annat eller helt enkelt bara dra nytta av min idérikedom. Helst innan klockan slått nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback