Året som har gått

Snart åker vi, så detta blir med största sannolikhet årets sista blogginlägg. När jag är hemma igen är det 2008, ett år som ska bli det bästa någonsin.
2007 har bjudit på många spännande upplevelser. Jag har träffat en massa nya människor och vunnit vänskap som växt sig starkare än vad jag någonsin kunde ana. Jag har sett spännande platser och varit med om upplevelser som jag aldrig kommer att glömma. Jag har varit med om både med- och motgångar, jag har förlorat en släkting men har i de svåraste stunderna insett vilka mina sanna vänner egentligen är. Jag har med er hjälp kommit på rätt köl igen, och jag har lärt mig vad som är viktigast i livet.
Tills vi hörs igen; gott nytt år på er allihopa, vi ses igen 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback