And so this is christmas

Efter en dag av religionsprov, danska julesvin samt en underhållande biltvätt med unge herr Jönsson är det åter dags att summera. Dagens bottenskrap var väl således min totala avsaknad av tidsuppfattning tidigare i eftermiddags, men även om jag var grymt frustrerad över att ha feteignorerat min tidiga buss kunde jag i alla fall samla tillräckligt med optimism för att göra något bra av mitt klavertramp. Den totalt bortkastade timmen kunde jag ju framgångsrikt ägna åt ett besök på Intersport för att byta mitt inköpta underställ - och ja, jag är jävligt kort och får finna mig i att normala storlekar är på tok för långa för mig. Tacka gud för centilong!
Imorgon stundar som bekant julavslutning i skolan, och under mitt och Tozz samtal tidigare idag kom vi glatt fram till det faktum att man ju inte kommer att behöva gå upp överhuvudtaget på torsdagmorgon. Jag älskar jullov, jag älskar det riktigt mycket. Jag är dessutom beredd på dess ankomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback