På hemmaplan igen

Då var man hemma från fjällen igen, och jag kan inte säga annat än att det var alldeles alldeles underbart. Jag vill dit om och om igen. Jag tror faktiskt jag är frälst.
Dock var det inte lika kul att sadla om till jobbet direkt efter hemkomsten, men jag är grymt tacksam för att Linn räddade mig från poolen idag. Tabbar och liknande klarade jag nämligen av precis lika bra uppe på Björnberget i samband med mitt fall mitt framför ögonen på ett tiotal roade kunder. Det var skönt att få sluta tidigare idag, och när jag satte mig på cykeln hemåt strax efter 15-tiden var det nätt och jämnt att jag hade tillräckligt med energi för att orka trampa hemåt till Hovslagaregatan.
Vidare rapport om fjällturen kommer imorgon bitti. Just nu är det bara sängen för min del. Tills vidare, njut!

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback