Malmö nästa

Jag vet. Ibland är jag så enormt dålig på att göra det jag sagt, så håll till godo tills fjällberättelsen redovisas. Om den ens gör det. Det är ungefär som med Åhus; då utlovade jag faktiskt en detaljerad redogörelse, men det enda som dök upp var en dekorativ bild. Dock sägs det ju att en bild säger mer än tusen ord.
Snart bär det i alla fall in till Malmö med Madde. Shopping står på schemat, och med tanke på den inte allt för attraktiva skolstarten imorgon så gäller det att ladda upp garderoben. Dessutom måste jag hitta ett par nya sneakers, men med min ofantliga beslutsångest lär det bli ett komplicerat kapitel.
Ikväll blir det äntligen träning igen. Jag har vart borta från handbollsplanen en vecka för mycket, och jag är sjukt peppad och taggad för en massa fys och boll.
För att åter referera till Oxie så publicerades den nytagna lagbilden för några dagar sedan på
klubbens hemsida. Ja, gisses. Vad ska man egentligen säga?

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback