Fortsätt!

Håhåjaja, inget snack om snigeleffektivitet här inte! Någonstans har jag misstankar om att jag suttit försjunken i idogt projektarbete dagen igenom, och resultatet skvallrar glädjande om att misstankarna faktiskt stämmer.
Min självdisciplin beträffande att jag ska ägna varje vaken ledig timme åt fjällförberedelserna har hittills givit önskvärt resultat. Det har blivit en hel del sidor, och med detta i beaktande kan jag unna mig en stunds paus och frisk luft. Dessutom borde jag ta en tur ner om affären, med tanke på att kylens totala avsaknad av proviant hittills bara har resulterat i en deciliter havregryn. Men den där decilitern har skänkt mig precis den energin och disciplinen som faktiskt behövdes, så jag är helt klart nöjd.
Tillbaks till allvaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback